15e november, underkropp + stabiliseringsövningar

KATEGORI: Träning | 2012-11-15 / 11:54:58
Som rubriken avslöjar, underkropp på träningsschemat idag. Gjorde som vanligt och promenerade ner till Sats och värmde sedan upp 10 minuter på gåbandet innan det var dags att brääääänna fett och bygga muskler! Och j****vlar vad jag ökade vikter på många övningar! Vissa grejer tar jag 80 kilo i, stolt mamma! Det var rätt annorlunda att köra programmet när man inte hade träningsvärk från h*lvetet. Skönt! Nu fick musklerna och underkroppen kämpa!
Eftersom jag inte hann gå på något pass idag så la jag även till stabiliseringsprogrammet som jag har för att stärka bålen.
 
Idag hade jag även lyssnat på min PT och packat ner ett ägg i träningsväskan som musklerna fick njuta av innan jag promenerade hem igen.
 
 
Äggsalterande!
 
Nu förstår jag inte varför jag fortfarande sitter här när jag ska vara redo och klar på parkeringen om en halvtimme!
Kommentarer

oj jäklar!! Bra jobbat!!! Helt galet bra med 80 panner!! Vilken övning klarar du så mycket i? Kram

Svar: I benpress :) Tror jag klarar mer, ska testa nästa gång!
Laura

Skrivet den 15 November, 2012 - 12:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA