12e november, promenad 45 minuter

KATEGORI: Evelina | 2012-11-12 / 19:59:47
Idag på träningsschemat blev det promenad i 45 minuter, och eftersom jag har sjuk Mini hemma så kunde jag inte komplettera med något pass på Sats som jag brukar göra. Men efter att Mini hade sovit sin middagsvila så kom min mamma över och vi gick ut på en promenad. Kallt ute idag!
 
Det kliar ordentligt i kroppen eftersom jag "bara" fick promenaden idag, jag kompletterar ju alltid med mer.. Men har man sjuka barn så har man.
 
Mitt hjärta som tempade 40 i feber nu på kvällen.
 
Spana gärna in min nya kategori 'Dagens citat' där ni kan lämna ett valfritt citat som ni gillar. Publicerar ett inlägg per dag med ditt namn eller din blogg.
 

 
Kommentarer
lindci.blogg.se  http://lindci.blogg.se/

Åh jag förstår inte hur duktiga folk är som kan gå ner så mycket! :) Bra jobbat.

Svar: Tack!
Laura

Skrivet den 12 November, 2012 - 21:02
www.elizabethh.blogg.se  http://www.elizabethh.blogg.se

oj vilken häftig förändring du gjort, grattis!!
svar: ja visst har vi, brås mycket på min pappa!!

Svar: Tack!
Laura

Skrivet den 12 November, 2012 - 21:57

Sv: Tack så mycket!

Skrivet den 12 November, 2012 - 22:18

Åh så imponerande du är med träning och viktnedgång! En riktig förebild :) hoppas du får hjälp med ischiasen.
Svar: ja lille Wille böcker är riktigt bra må jag säga :)

Svar: Tack så mycket!
Laura

Skrivet den 13 November, 2012 - 13:14

sv; Javisst? Ja, det hoppas jag också!
Kramar fina du

Skrivet den 13 November, 2012 - 18:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA