Svacka

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-12-17 / 21:41:06
Jag blir så ledsen. Det här är svårt för mig att skriva om för jag vill inte erkänna det. Men jag har ont, riktigt sjukt dödligt ont. Jag hatar det här.
 
I lördags när vi kom hem efter att ha varit i Kista så låg jag på golvet i världens smärtor och grät. Och jag som skulle jobba natt. Jag tog morfin (första gången sen jag var riktigt dålig efter att jag kommit hem från sjukhuset) och la mig med värmekudden i sängen. Det lättade väldigt mycket och jobbnatten gick väldigt bra.
 
Det gör ont att ligga, jag får ont av att ligga. Har även märkt att jag får fruktansvärt ont av mina jeans och jobbarbyxor, de trycker väl på något sätt fel. Får köra mjukisar all in nu, verkligen kul på jobbet.
 
Som tidigare skrivet, tog två Citodon idag. Hjälpte absolut ingenting och jag kände inte av dom ett dugg. Nu när jag kom hem från träningen så är smärtan sådär olidlig igen, knappt så jag kan andas. Provat att ta Paraflex och Diklofenak. Visst, sist blev jag jättedålig av dom men beöver inte ta lika mycket nu. Provar mig fram för att se om det finns någon medicin som kan ta bort smärtan lite i allafall.
 
Denna jävla svacka beror bara på en sketen sak. Att jag blev sjuk och inte kunde träna på en vecka. Jävla förkylning och magsjuka.
 
Imorgon har jag en tid hos sjukgymnasten.
Kommentarer

Stor kram!
Jag hoppas att det gick bra idag. Marika berättade om förlossningsmanicken som du ska använda ;-)

Svar: Haha, ja används bland annat vid förlossningar :P Men inte bara.
Laura

Skrivet den 18 December, 2012 - 14:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA