Nyårsafton

KATEGORI: Allmänt | 2012-12-31 / 06:37:00
God morgon gott folk. Sitter med kaffet och laddar upp för en 53 timmar lång arbetsvecka! Åhej! Som tur är så är morgondagen en dag som jag ser framemot något fruktansvärt.
2013 kommer bli grymt!
 
-Redan imorgon börjar jag med Fitnessfighten, jag är så himla taggad över det!
-Imorgon börjar även mina 100 dagar utan snacks, godis, skräpmat, fikabullar, läsk och alkohol. Taggad på att klara detta galant!
-Ska även se till att nästa år få nån ordning på min rygg/muskelinflammation så att det inte längre hindrar mig i mitt liv.
-Jag ska se till att min kropp får ett fantastiskt år. Bra kost och träning. Ska fokusera på träning som hjälper kroppen att bygga upp muskler.
-Jag ska lyckas få en bra ordning i livet och hitta en balans mellan jobb/familj/träning/sund kost men även se till att träffa vänner och njuta av livet.
-Jag vill lära mig att tycka att jag själv är så jävla grym, för det borde jag väl ändå vara med tanke på resan jag varit med om?
 
 
Jag ska göra allt för dessa små toknissar! Dom är mitt liv och jag älskar dom mer än något i hela världen <3
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA