Kiropraktorn

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-12-14 / 11:13:45
Har ett tag nu kännt som att det vore något som sitter i kläm i höften, och eftersom jag verkligen vill kunna jobba nu efter tio veckor hemma så ringde jag kiropraktorn.
Han vände och vred mig lite igen och laserbehandlade den onda muskeln.
 
Han är alltid så trevlig att gå till. Vi pratade om att det är ett under att jag fortsatt gå hos honom med tanke på min rädsla. Han skrattade lite och sa "Ja med tanke på hur gråtfärdig du var första gången så är det ju ett under".
 
Frågade honom hur jag ska underhålla det onda jag har, och svaret gjorde mig så lycklig! Träna. Åh så fint att höra! För träna är ju precis det jag vill göra! För det är ju faktiskt så att nu när jag varit sjuk en vecka och inte träna så har jag haft mer ont.
 
Fick även en julklapp av honom. Hoppas denna hjälper! Någon som provat den?
 
Nu är jag hemma en sväng för att äta lite lunch och för att sedan åka till jobbet och jobba till 20.45.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA