Jag finns

KATEGORI: Vardag | 2012-12-11 / 14:25:06
Jag överlevde min feber, och en typ av magsjuka som jag verkade åka på?
 
Det har varit mycket dom här dagarna. Och eftersom jag varit halvdålig så har jag skippat träningen, det hade min kropp aldrig orkat.
 
Sen har det hänt massor på jobbfronten, för mycket för att jag ens ska kunna berätta om det här. Men jag tog ett beslut, ett beslut som blir det bästa för hela familjen.
Jag stannar helt enkelt kvar på mitt gamla jobb, i den trygga miljön. Jag är nöjd och bekväm med mitt val.
 
Sent blev det snabba puckar, som det ofta verkar bli för min del. Egentligen är jag sjukskriven fram till söndag så jag skulle börjat jobba nästa vecka. Men plötsligt så ska jag jobba inatt! HJÄLP! Vad hände? Jag har aaaaldrig jobbat natt. Men ska i allafall sitta vak. Min älskade tant <3
Kommentarer

Du kommer klara av jobbnatten, promise :-) Men det kommer inte vara lätt! Det lovar jag också ;-)

Men tänk efter nästa gång innan du uttalar dig.. Hihi!

Skrivet den 11 December, 2012 - 16:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA