Dan före dan

KATEGORI: Allmänt | 2012-12-23 / 20:19:52
Oj vad barnen blev i extas av farmors julklappar. Överlyckliga barn som tjöt och skrek. Man kan ju undra hur det blir imorgon med ganska mycket mer julklappar..?
 
God mat och trevligt sällskap. Vi har det mesta fixat inför imorgon. Jag jobbar dagpass men kommer hem i bra tid till Kalle och maten. Vi firar jul hemma hos oss som vanligt, de som vill komma får komma. Och som varje år blir det min mamma med sambo och min bror, svärfar och svåger. I år har även svärfar med sig sin nya fru med barn. Vi har firat många fina jular så här och hoppas på många fler,
 
Nu blir det Bingolottos Uppesittarkväll med mannen min. Blir nog inte att sitta uppe och kolla på hela då klockan ringer vid 5 imorgonbitti.
 
Imorgon hörs vi nog inte, men det är väl ganska förståeligt?
 
God jul på er alla! Njut av julen, varandra och all den goda maten.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA