40,8

KATEGORI: Allmänt | 2012-12-09 / 19:12:55
Idag har det inte varit en lätt dag. Imorse när jag klev upp hade jag 40,8 i feber. Hela natten var hemsk, låg och vände och vred. Det var kallt och varenda muskel i kroppen gjorde ont. Det gjorde ont att ha kläder på sig, till och med så pass att jag var tvungen att ta av mig lite för att det gjorde så ont mot kroppen.
 
Har legat helt utslagen hela dagen, knappt fått i mig något.
 
Kände mig dålig första gången i torsdags kväll, men trodde att de kanske bara var trötthet och att det skulle gå över. Men det blev värre och värre. Såhär länge har jag aldrig varit sjuk.
 
Nu är första gången jag sitter upp under dagen. För några timmar sedan hade febern inte gett med sig fast jag tagit Ipren och starkare Alvedon.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA