23 december, crosstrainer + 2 intervallövningar

KATEGORI: Träning | 2012-12-23 / 15:01:19
Idag fick det också bli hemmaträning på grund av alldeles för få timmar på dygnet!
Började med uppvärmning tio minuter på crosstrainern och efter det körde jag två intervallövningar just som träningsschemat för dagen säger. Idag blev det två övningar a la´ tabata, armhävningar och Spindelmannen som jag kallar den övningen.
 
Svettigt och skönt!
 
Och om jag inte misstar mig helt så kanske det är någon form av träningsvärk som jag känner av i sidan av kroppen efter gårdagens monsterdödspass! Härligt. Längtat. Dock så försvinner det tyvärr rätt mycket av att ryggen och muskeln värker så pass att jag legat och gråtit långa stunder idag. Men jag har ett hopp. Jag hoppas på att bli smärtfri nästa år.
 
Älskade träning, du kommer att rädda mig. Jag litar på dig <3
 
Nu blir det julfirande med svärmor och hennes man. God mat i form av smördegsinbakad fläskytterfilé och hasselbackspotatis ska serveras, till efterrätten står saffranskakan i ugnen.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA