21 december, underkropp

KATEGORI: Träning | 2012-12-21 / 20:29:02
Idag vill jag klappa mig själv på axeln för att jag var så sjukt duktig och åkte direkt till jobbet efter ett jobbpass på 7-15. Fast ändå har jag fortfarande svårt att erkänna att jag faktiskt kan vara rätt grym ibland, varför?
 
Var underkropp som fick bli slaktat idag, med tio minuter på bandet som uppvärmning. En sak stör mig. VARFÖR får jag inte träningsvärk längre av någonting alls? Jag saknar det något fruktansvärt! Jag tränar och sliter och gör ALLT jag orkar varje dag på gymmet men känner ABSOLUT INGENTING! Deprimerande!
 
Kände mig lite småstressad under träningen eftersom jag ville hem till familjen och därför blev det ingen löpträning. Vet att om jag springer under stress så blir det bara katastrof, ingen koncentration alls. Men är ändå stolt (eller jag borde vara stolt) över mig själv som ändå gjorde alla övningar som dom ska med så jobbiga vikter som jag bara orkar.
 
Skönt att försöka lära sig att kombinera heltidsjobb med träning och familjeliv. Det ska funka! Jag behöver träningen.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA