3 december, 20 ways to hell + Shape

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2012-12-03 / 14:17:00
Underbara måndag som för med sig en ny färsk träningsvecka. Nya tag och dessutom nytt träningsschema för mig nu när det är december, helgen var likadan mot tidigare månader men idag fanns en nyhet!
Inte ens -16 kunde hindra mig från att promenera till Sats.
Värmde upp med löpträning.
 
Sedan var det dags för något nytt för mig, nämligen 20 ways to hell. Har förut bara kört det med min PT, men nu har jag det på träningsschemat på måndagar. Efter att ha sett de första övningarna så vart jag lite rädd, men jag överlevde ;) Det var tufft och svettigt. Haha, kan inte ens föreställa mig hur roligt ut det kan se för alla som tittar på. För av någon anledning har jag fått för mig att någon ser allting jag gör? Men jag vet inte, folk kanske är där för att träna istället :P Och tur att jag skiter i den känslan iaf.
Men då har man haft första vändan nere i helvetet den här månaden.
 
 
Efter ett besök i helvetet så var det dags för ett pass Shape. I helgen har jag haft väldigt ont i min inflammerade muskel så vill vara försiktig nu, vill inte bli sämre igen. Frågade instruktören till passet vad jag skulle göra om jag fick jätteont, och hon sa ju att jag självklart skulle avbryta. Men jag tänkte att jag kör på så gott det går och om kroppen säger nej så avbryter jag. Faktiskt så sa inte muskeln ifrån, men diskbråcket var väl inte helt på min sida.
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA