18 december, överkropp + mage/rygg.

KATEGORI: Träning | 2012-12-18 / 15:32:49
Började med löpträning som uppvärmning, men eftersom ryggen inte helt var på min sida idag så sprang jag inte speciellt långt.
 
Sedan körde jag mitt överkroppsprogram idag, på något sätt har jag inte riktigt kommit in i programmet än. Absolut inget ont mot programmet, men på något sätt är det så väldigt annorlunda mot mina tidigare program. Inget fel med det egentligen, så vad jag vill komma fram till med det här vet jag inte. Haha! Förvirrad idag som ni hör.
Egentligen tycker jag att det är kul med helt nya övningar, men är väl mest störd över min rygg nu så då blir det kaos i huvudet.
 
Eftersom jag sedan hade så mycket tid över så körde jag en hel del övningar från mitt rygg/mageprogram som jag fått. Körde även självklart de nya övningarna från sjukgymnasten.
 
Hade sällskap på gymmet i slutet av C och efteråt sällskapades vi på lunch innan jag fick ge mig ut på storhandling.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA