14 december, 20 ways to hell

KATEGORI: Buzzador | 2012-12-14 / 11:07:00
Imorse var jag tidigt på gymmet. Strax efter 8 klev jag in och fick sista stämpeln i kortet och fick en fin present. Vart något som man kan ha som både halsduk och mössa, och handledsvärmare också :P
 
Som rubriken avslöjar så körde jag idag 20 ways to hell med 10 minuter på bandet som uppvärmning.
 
Det var bara jag och två pensionärskvinnor (tänkte skriva tanter men det kanske man inte får?) så det var gott om plats att hoppa runt och skutta i övningarna. Sen blev det lite trångt då alla tre skulle vara på utrymmet där man stretchar och där jag tycker det är lämpligast att göra de flesta övningar. Men vi samsades snällt om utrymmet.
 
Efter träningen så hann jag till och med basta en stund innan jag behövde fixa i ordning mig, skönt! Önskar att jag hade mer tid, eller att jag tog mig mer tid att hinna basta en stund då och då. Det är nog bra för trötta muskler! Det blir nog ändring på det nu när jag börjar träna innan jag jobbar kväll.
 
Och eftersom jag är utvald som Buzzador så passade jag på att använda produkten på gymmet.
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA