13 december, överkropp + underkropp

KATEGORI: Träning | 2012-12-13 / 20:33:18
Vad underbart det var att återvända till träningen efter sjukandet! Jag svävade som på rosa moln. Tänk så lyckligt lottad jag är som har möjligheterna till att träna. Fantastiskt.
 
Började med löpträning som uppvärmning, mer om det snart.
 
Annars så passade jag på att köra både över- och underkroppsprogrammen idag. Det var så skönt att strosa runt på gymmet i sina egna tankar och bara fokusera på träningen. Jag trodde aldrig att jag på riktigt skulle tycka att träning är så kul och verkligen längta efter det.
Första gången jag gjorde det här underkroppsprogrammet på gymmet, förra veckan fick jag ju göra den hemma på grund av sjuka barn. Det var en övning där som jag aldrig provat på, nämligen benpress med ett ben. Intressant! Kul övning, kändes i rumpan! Jag var nog på gymmet lite över två timmar, haha saknad ;)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA