13 december, löpträning

KATEGORI: Löpträning | 2012-12-13 / 20:38:52
Löpträning som uppvärmning idag.
 
Rask promenad i fem minuter.
Sprang 1,5 km (helt utan problem).
Rask promenad i fem minuter.
 
Anledningen till att jag stoppade efter 1,5 km är för att jag varit sjuk i nästan en vecka och därför är det nio dagar sedan jag sprang sist. Ville inte chocka kroppen allt för mycket så därför fick det bli en mjuk start på 1,5. Fast att kalla 1,5 för mjukstart är ju lite fel av mig, men jag hade nog orkat en bit till.
 
Idag var dessutom första gången jag lyssnade på en podcast samtidigt. Oftast brukar jag lyssna på musik, men faktiskt så gick tiden fortare när man lyssnade på massa babbel istället.
 
Tack Emelie för tipset om Hannahs och Amandas babbel!
Kommentarer

Visst är de bra?! Och roliga? :-D

Lyssnade du från början nu då?

Svar: Yes, från början :)
Laura

Skrivet den 13 December, 2012 - 22:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA