1 december, yoga

KATEGORI: Träning | 2012-12-01 / 20:59:06
Efter en hektisk dag med massa kalasande och sockerpigga ungar så ville jag inget hellre än att lägga mig och sova när sista gästen gick runt 18.30, men icke. Det fick bli ett pass yoga, måste ju få in träning trots att dagarna är fullspäckade och kaotiska.
 
Fick med mig mannen min också, eller jag frågade och han ville gärna köra också. Kul :) När jag kör med honom så känns det som kylskåp vs gummimannen. Och då är det jag som är kylskåpet.
 
Och hoppsan vad stel min kropp är! Märkte i början när nacken skulle sträckas, muskeln där kändes riktigt minimalt kort. Hela kroppen skriker av trötthet idag och smärtan är tyvärr nästan olidlig :/
 
Dessutom känner jag mig smällfet på grund av världens bautamens och för att jag ätit några bullar idag. Bullar blir inte magen glad av längre! Känner mig som en sprickfärdig ballong.
 
Men skönt att få lite träning gjord ändå!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA